miercuri, 18 septembrie 2013

Pateu de peste

Pentru ca l-am pregatit cand mi-am serbat ziua cu prietenii si pentru ca a fost apreciat, ba chiar mi s-a cerut cu insistenta reteta :) iat-o acum si pe blog.
Este o pasta de peste pe cat de simplu de preparat pe atat de gustoasa. Cu greu va veti satura de ea, insa nu trebuie consumata nici in cantitate industriala pentru ca are destul de mult unt - ceea ce o face un pic cam grea. Cu masura, puteti manca ... oricata :)

Ingrediente:


180g peste afumat - eu folosesc intotdeauna pentru aceasta reteta macrou afumat
100 - 110g unt 
1 lingurita mustar
sare, piper
zeama de lamaie

Se curata pestele de piele si oase si se faramiteaza cat mai bine.
Se freaca untul bine cu mixerul si cu o lingura de lemn se preseaza pana se scoate apa din el, apoi se adauga pestele afumat. Se amesteca bine cu mixerul, se adauga mustarul, sare si piper (sare nu se pune foarte multa pentru ca pestele este deja destul de sarat) se amesteca in continuare. Se adauga putin cate putin zeama de lamaie pana capata un gust usor acrisor. Se amesteca cu mixerul pana devine o pasta.

Se serveste cu felii de franzela uscata la cuptor sau cu paine proaspata. Este un aperitiv excelent pentru o zi de sarbatoare in care ati decis sa serviti peste.




Pofta buna alaturi de cei dragi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu