miercuri, 23 martie 2011

Vine, vine primavara!

Da, asa se pare, vine primavara! Eu nu sunt o "spring person", eu sunt o "summer person" - ne-am englezit, nu mai stim romana. Pe intelesul tuturor, eu sunt o persoana careia ii place vara, mai putin primavara cu astenia de rigoare, cu ploile din dotare si cu zile in care nu stii cum sa te imbraci, sau te imbraci intr-un fel si constati ca fie iti este prea frig, fie prea cald si dai vina pe cei de la meteo ca nu au facut o prognoza ca lumea. Dar, nu pot sa neg ca ma bucur, ca ma simt mai bine, ca atunci cand vad soarele pe cer si o temperatura de peste 10 - 15 grade in termometru, parca ma simt alt om, am mai multa energie, revin si eu la viata odata cu natura, ca abia astept sa fac o plimbare in aerul nici prea cald nici prea rece si sa respir aerul proaspat al primaverii, al unui nou inceput, al revenirii la viata. Ca abia astept sa vad pomii inmugurind, si sa vad in fiecare zi cum inverzesc, sa ma trezesc dimineata si sa aud vrabiutele anuntand o zi insorita in pomul de la fereastra mea, ca abia astept sa vina zilele de week-end sa ies in parc la plimbare cu nepotelul meu - cu toata aglomeratia de rigoare. Pentru mine aceasta este adevarata primavara.

Si ... o marturie din bucataria mea:


Primavara frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu