joi, 17 martie 2011

Ce ar trebui sa gasiti aici?

Pai cam de toate. In primul rand vreau sa va impartasesc si voua experientele mele culinare pentru ca bucataria este locul unde ma simt extraordinar de bine, unde imi pun imaginatia la treaba si ma simt libera. In al doilea rand o sa gasiti poze si povesti despre micutii mei prieteni - Teddy, care este un motan de aproape 7 ani; Mickey, un smecher si jumatate de aproape 3 ani si Pussy, o pisicuta cam sclifosita si simandicoasa de aproape 7 ani. O sa va mai povestesc si despre nepotelul meu mic si dulce care duminica face 7 saptamani. Sper sa va impartasesc experiente de calatorie prin tara si mai ales prin strainatate si despre orice altceva va intereseaza pe voi.

2 comentarii:

  1. Eu ma bucur in primul rand pentru invitatia primita si pentru faptul ca te gasesc in bucataria ta virtuala atat de vesela si plina de viata! Cu toate ca ne stim de atat de mult timp - si zau ca nu vreau sa scriu aici cat de mult, descopar o latura a ta pe care nu o cunosteam: placerea si priceperea de a scrie atat de frumos!
    Iti doresc o bucatarie trainica, delicioasa si mai ales plina de prieteni! Si peste toate, foc potrivit, maioneze netaiate, oale nelipite si mai ales aluaturi dospite!

    Te foarte pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru urari si gandurile bune! Ma bucur ca m-ai vizitat si ca am putut sa dezvalui o noua latura a personalitatii mele.
    Adevarul este ca intotdeauna am fost inclinata spre scris, dar m-am limitat la a scrie felicitari. Acum m-am hotarat sa trec la un alt nivel.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere