duminică, 27 martie 2011

Se zice ca suntem "oamenii" :(

Imi pare rau, dar nu pot sa ma abtin. Tocmai am vazut la stiri cum un "om" lovea cu bestialitate un elefant, adica un "animal" acum sa imi ziceti voi daca acel "om" merita aceasta denumire. Dupa parerea mea, noi "oamenii" suntem de fapt niste animale - fara ghilimele. Avem pretentia ca suntem dotati cu ratiune, ca facem diferenta intre rau si bine, ca avem judecata, ca suntem "fiinte inteligente". Unde este inteligenta in cazul acelui "om"?, si acesta nu este un caz singular. Eu nu inteleg cum poti da intr-un "animal" cu bestialitate si apoi sa zici ca esti "fiinta superioara"? Superioara in ceea ce priveste puterea poate, superioara in ceea ce priveste muschii, superioara in ceea ce priveste forta. Cu toate ca daca acel "animal" s-ar cobora la mintea "omului" din doua miscari l-ar pune la punct pentru totdeauna. La asta nu ne gandim, nu? Avem pretentia de "fiinte inteligente", dar in asemenea cazuri "animalele" sunt fiinte inteligente pentru ca nu riposteaza, pentru ca nu se intorc sa ne returneze favoarea si sa ne puna la punct, pentru ca nu se coboara la mintea noastra. Pe mine ma doare cand vad asemenea lucruri. De ce sa dam intr-un "animal", este si el o fiinta, este si el lasat de Dumnezeu pe acest pamant. Iar noi ... mai bine nu mai zic nimic. Chiar m-am intristat. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu