sâmbătă, 14 iulie 2012

Tarta cu lamaie

Nu sunt eu foarte mandra de aceasta tarta, dar este foarte gustoasa. Spun ca nu sunt mandra pentru ca nu as introduce-o la categoria deserturi facute exclusiv in casa si asta pentru ca am modificat reteta initiala. La reteta initiala crema sa facea cu lapte praf si zeama de lamaie. Asa am si facut, pana cand am gustat-o si era sa mi se faca rau. Avea un gust oribil era total necomestibila. Si atunci, ce sa fac, ce sa fac? am trimis-o repede pe mama (Maman) sa ia un plic de crema pentru prajituri cu gust de vanilie. Dar sa lasam vorba si sa va spun ce va trebuie.

Ingrediente:
175g biscuiti (eu am folosit petit beurre)
2 linguri zahar pudra
75g unt
1 plic crema pentru prajituri cu gust de lamaie
2 plicuri frisca - mai bine mai ramane decat sa mai trebuiasca :)
lapte (conform instructiunilor de pe pachete)

Si acum, mai intai de toate pisati biscutitii pana seamana cu pesmetul (eu ii pisez cu facaletul, sunt foarte usor de pisat cei petit beurre). Adaugati zaharul si amestecati usor. Topiti untul intr-o craticioara, dar aveti grija sa nu-l ardeti. Varsati untul topit peste amestecul de biscuiti si zahar pudra si amestecati din nou - s-ar putea sa vi se para ca nu se incorporeaza bine si compozitia ramane sfaramiciosa, dar nu va faceti griji. Ungeti cu unt fundul formei de tarta si puneti amestecul de biscuiti, zahar si unt intr-un strat uniform. Apasati bine cu dosul unei linguri sau cu dosul mainii. Puneti vasul la frigider timp de 30 de minute.
In acest interval puteti pregati crema si frisca. Acestea se prepara conform instructiunilor de pe ambalaje. Dupa ce au trecut cele 30 de minute, puneti crema peste blatul de biscuiti si intindeti-o uniform. Mai lasati totul la frigider pentru 2 ore, cel putin si apoi puneti si frisca deasupra. Ornati cu frisca si coaja de lamaie.




Este un desert usor, insa nu cred ca l-as recomanda copiilor din cauza cremei care nu este tocmai sanatoasa. Insa, va urez pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu