luni, 25 iunie 2012

Bucataria mea Virtuala Sezonul 2

Da, am revenit. Dupa o indelunga absenta din bucatariile voastre iata ca am decis sa revin si cu Sezonul 2 de retete. Asta suna asa cam ca la televizor, nu? :)

Ce am facut?
Pai, am muncit, am muncit si iar am muncit; am mai si gatit din cand in cand dar si din gand in gand :);  am calatorit prin tara si prin tari straine - am fost in Belgia si Olanda cu serviciul si a fost o experienta de viata extraordinar de interesanta cu ocazia careia am facut cunostinta cu persoane noi si locuri foarte frumoase. La capitolul locuri de neuitat intra Brugge-ul, un orasel in care istoria te intampina la fiecare colt de strada, in care frumosul se imbina perfect cu simplitatea si in care chiar daca este aglomerat, poti totusi gasi un ungher sa te ascunzi, sa fii singur si sa te bucuri nestingherit de peisajul din jur.


Bruxelle-ul este un oras chinuitor de dulce, nu poti sa nu remarci la fiecare colt de strada si prin fiecare ungher cate un magazin mai mic sau mai mare cu toate sortimentele pe care ti le poti imagina sau nu de bomboane de ciocolata. Cu siguranta nu este un oras pentru cei care tin la silueta :). Intr-o vitrina am gasit si un Michey Mouse de ciocolata, era personajul din desene animate, nu motanul meu si asta doar pentru ca ei nu il cunosc pe Mickey Mouse-ul meu :) ca altfel... . Despre Bruxelles se pot spune multe. Este un oras frumos, aglomerat, cu un centru istoric ingrijit, dar care mie personal mi s-a parut ca seamana pe undeva cu Bucurestiul. Insa, daca ajungeti vreodata acolo nu ratati sa vizitati Atomium-ul si daca ajungeti vara puteti vizita si Mini Europa.

In rest, ce am mai facut? Tocmai m-am intors dintr-o vacanta extraordinara petrecuta la munte, o vacanta de neuitat la Praid si la Gura Humorului, o saptamana de relaxare totala in care nu m-am gandit nici o clipa ca as vrea sa ma intorc acasa si in care m-am simtit iar ca un copil - m-am jucat cu baloane si m-am dat in balansoar; am ras pana n-am mai putut si am mancat cirese din copacii de pe marginea drumului. Ah, da ... si era sa uit sa va postesc de focul nostru de tabara care a vrut sa ma atace :). Am fost prin locuri de o frumusete rara, unde iti poti auzii gandurile si inima cum bate, in care linistea este la ea acasa si se intrepatrunde de minune cu cantecul pasarilor si susurul apelor, in care aerul curat si tare de munte iti inunda plamanii si te face sa te simti revigorat si plin de energie; prin locuri in care cel mai natural lucru pe care il poti face este sa mergi descult si sa simti roua care umezeste iarba.



Ce voi face?
Pai, cum nu sunt candidat nici la primarie, nici la presedentie si nici la vreo alta functie importanta in stat, nu va promit nimic in schimbul vizitei voastre :), ci doar va spun ca voi continua sa va delectez (sper) cu retete simple pe alocuri, inedite uneori, interesante cateodata, dar intotdeauna savuroase si gustoase.

Va las acum si va multumesc pentru vizita in bucatarioara mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu